• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Burdur

Valilikler

T.C. Tefenni Kaymakamlığı
T.C. Tefenni Kaymakamlığı
T.C. Tefenni Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe
  • TEFENNİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmetleri Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
24
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
  • TEFENNİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
    • Kamu Hizmetleri Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Tefenni S.Y.D.V. Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alım İlanı

20.11.2020
 
 
 
 
 

TEFENNİ İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI PERSONEL ALIM İLANI

Tefenni Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına; Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 05/10/2012 tarihli ve 2012/07 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan değişiklikleriyle “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 Sayılı İş Kanunu’na tabi şekilde Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’ nün 03.04.2012 tarih ve 2012/12 sayılı Genelgeler doğrultusunda  1 (Bir) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi unvanında personel istihdam edilecektir.

Burdur İli Tefenni İlçesi  S.Y.D.V. : 1 (Bir) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Personel Alımı.

İşin Adı: Sözleşmeli Personel Alımı

İşin Süresi: Belirsiz Süreli ( 2 ay  Deneme Süreli )

Personelin Unvanı : 1 (Bir) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi,

İstihdam Edilecek Personel Sayısı:1 (Bir )

 

1- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

 

A) GENEL ŞARTLAR

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,

4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

8) Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek Vakıf Müdürü, Muhasebeci, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ile Büro Görevlisinde, 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının her bir unvanın iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak şartları aranır. İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından yabancı dil bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.

9) İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak

 

B) ÖZEL ŞARTLAR

Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Unvanı ile alınacak personelde aranan şartlar:

1)  En az 4 yıllık Yükseköğretim kurumlarının herhangi birinden mezun olmak,

2) İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme sınavında 2019-2020 Yılı KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.

3) Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.

4) Tefenni İlçe  sınırlarında 20.11.2020 tarihinden önce 6 aydır ikamet ediyor olmak.

5) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı engeli bulunmamak.

6) Bilgisayar sertifikasına sahip olmak veya lisans eğitiminde bilgisayar dersi (transkript) almış olmak. Word, Excel vb. temel bilgisayar programlarını iyi düzeyde kullanabiliyor olmak.

7) En az (B) Sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanıyor olmak.

8) En az 3 yıl süre ile vakfımızda çalışmak zorunda olduğunu taahhüt etmek.

9) Mesai saatlerinde ve mesai saatleri dışında devlet memurları liyakat kurallarına uymak.

 

 2- BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

1) Özgeçmiş

2) Nüfus cüzdanı fotokopisi ve Nüfus Aile Kayıt Örneği

3) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi. (Aslı  kurum yetkilisi tarafından görülüp fotokopisi alınacaktır.)

4) 2019-2020 Yılı KPSS P3 sonuç belgesi.

5) Son altı ay içerisinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf.

6) Sürücü belgesi fotokopisi,

7) Adli Sicil Belgesi.

8) Sağlık Raporu ( Sınavı kazanan adaydan sınav sonrası istenecektir.) 

9) Bilgisayar Sertifikası veya transkript.

10) İlçe Nüfus Müdürlüğü veya E-Devlet üzerinden alınacak, 20.11.2020 tarihinden önce 6 aydır İlçe sınırlarında ikamet ettiğine dair belge.

11) Erkek adaylar için Askerlik terhis belgesi veya askerlikten muaf olduğuna dair belgenin aslı veya noter tasdikli onaylı belgesi. (Aslı  kurum yetkilisi tarafından görülüp fotokopisi alınacaktır.)

 

3- PERSONEL ÜNVANI VE ÖDENECEK ÜCRET

1) Ünvanı : 1 (Bir) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi.

2) Ücret ;16/02/2012 tarihli ve 2012/01 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” da belirlenen ücret.

 

4- BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER

1-Başvurular  20/11/2020 Cuma  gününden itibaren https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/ adresinden yapılacaktır.

2- Başvuran adaylar, KPSS puanlarına göre sıralanacak ve en yüksek puandan başlanarak alınacak personel sayısının 5 (Beş) katı aday (1 adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı için) sözlü mülakata çağrılacaktır.

3- Başvurular 29/11/2020 tarihinde Pazar günü sona erecektir.

4- Başvuruda bulunan adayların mülakata girmeye hak kazanabilmek için istenen belgeleri 02.12.2020  tarihinde Çarşamba günü mesai bitimine kadar  Tefenni Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Özel İdare Binası  Kat : 1 adresine teslim etmeleri gerekmektedir.

5- Başvuru sırasında Kurumumuz tarafından aranan belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.

6- Başvurular arasından 2019-2020 Yılı KPSS P3 Puan sıralamasına göre mülakata hak kazanmış adayların 04.12.2020 tarihinde Cuma günü saat: 14:00'da Tefenni Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı’nda  hazır bulunmaları gerekmektedir. Mülakata katılacak adaylar HES kodları ile birlikte gelmeleri gerekmektedir. HES kodu sorgulaması yapılacaktır. Mülakat komisyonu üyelerince mülakat işlemleri başlatılacaktır.

7- Mülakat günü ve saatinde Pandemi nedeniyle karantinada olan ve bu durumunu belgeleyen adaylar mülakata komisyonumuz tarafından verilecek link ile online olarak katılabileceklerdir.

8- Mülakat başvurularıyla ilgili bilgiler ve mülakat sonucu www.tefenni.gov.tr adresinden yayınlanacaktır.

9- Tefenni Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve gerektiğinde mülakatı tek taraflı iptal etme konusunda serbesttir.

                                                                                                               Mustafa Caner CULUKAR

                                                                                                                           Kaymakam

                                                                                                                         Vakıf Başkanı

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Burdur Valiliği
  • Açık Kapı
  • İl Yatırım Takip Sistemi (İLYAS)
Yenice Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:18 Tefenni/BURDUR
0248 491 20 14